fbpx

Advertoriale SEO

Crește-ți poziția site-ului în căutări

Advertoriale SEO

Campania de advertoriale SEO: un instrument eficient în comunicarea digitală

O campanie de comunicare în mediul digital poate fi realizată astăzi prin instrumente diverse, scopul final fiind acela de a populariza un brand, un produs sau o companie în mediul online în rândul utilizatorilor.

Mult mai targetată și cu posibilități de evaluare a rezultatelor mult mai precise, campania de comunicare online trebuie cu siguranță adoptată pentru a îndeplini strategia generală de marketing a unei companii și evident pentru a devansa concurența.

O strategie de comunicare digitală făcută așa cum trebuie include content marketing (advertoriale, articole, descrieri), tactici SEO, Google Ads sau optimizarea site-ului. Iar toate aceste instrumente trebuie folosite pentru a îndeplini obiective ca brand awareness, obținerea unei imagini ca autoritate în domeniu, creșterea traficului pe site și a vânzărilor.

Unul dintre cele mai eficiente instrumente de comunicare online este implementarea unei campanii de advertoriale SEO.

Ce sunt advertorialele?

Definiția clasică a unui advertorial este aceea de reclamă care imită formatul editorial.

Altfel spus, advertorialul poate fi un articol, un text, o știre de presă, o povestire, un reportaj, un interviu, o recenzie, un infografic cu rolul de a prezenta o companie, un brand, un produs sau un serviciu cu scopul de a le promova în rândul utilizatorilor și de a-i informa pe aceștia cu privire la diverse beneficii ale celor prezentate.

Mult mai puțin intruziv decât o reclamă clasică, advertorialul atrage atenția potențialilor consumatori, informează, explică și într-un final conving consumatorii să încerce produsul sau brandul, fără ca aceștia să perceapă acest tip de publicitate ca fiind unul agresiv.

advertoriale seo

advertoriale

Care sunt tipurile de advertoriale?

Advertorialul poate fi scris sub forma unui articol, text, știre de presă, povestire, reportaj, interviu, recenzie. Cel mai des întâlnit este advertorialul care prezintă o companie sau diverse produse și servicii din portofoliul acestora.

Scopul primar este ca această prezentare să se realizeze într-un mod non intruziv și mai degrabă să informeze publicul și să prezinte beneficiile produselor și serviciilor în rândul clienților actuali și potențiali.

Care sunt tipurile de advertoriale?

Advertorialul poate fi scris sub forma unui articol, text, știre de presă, povestire, reportaj, interviu, recenzie. Cel mai des întâlnit este advertorialul care prezintă o companie sau diverse produse și servicii din portofoliul acestora. Scopul primar este ca această prezentare să se realizeze într-un mod non intruziv și mai degrabă să informeze publicul și să prezinte beneficiile produselor și serviciilor în rândul clienților actuali și potențiali.

Cum se realizează un advertorial?

Cea mai des întâlnită formă a unui advertorial în mediul online este articolul. Acesta tebuie să fie informativ, bine structurat și argumentat și să ofere o imagine reală asupra serviciilor sau produselor.

Pentru ca acesta să își atingă scopul din punct de vedere obiective de comunicare, articolul trebuie să fie scris într-un mod prietenos cu algoritmii motoarelor de căutare, adică să respecte regulile SEO.

Advertorialele sunt utilizate de către mulți specialiști SEO pentru a crește vizibilitatea unui site, pentru a obține o poziție superioară în cadrul paginilor motoarelor de căutare și pentru a obține link-uri de la pagini cu autoritate.

Așadar, advertorialul, la fel ca celelalte articole de SEO, trebuie să aibă o lungime de 500-600 de cuvinte și să conțină anumite cuvinte cheie. Din punct de vedere tehnic nu există diferențe prea mari între un advertorial și un articol SEO, diferențele apărând mai degrabă în ceea ce privește structura acestuia, a conținutului și a modului de abordare.

campanii advertoriale

Care sunt beneficiile advertorialelor?

Campaniile de advertoriale SEO sunt eficiente pentru numeroase tipuri de afaceri și nișe, de la magazine cosmetice, de tehnologie, articole vestimentare și până la agenții imobiliare, cabinete medicale sau de avocatură.

Un advertorial scris corect informează audiența cu privire la avantajele produselor și serviciilor marketate și oferă informații folositoare clienților.

Ajută la creșterea brandului și a imaginii acestuia în rândul consumatorilor

Obții poziții superioare în paginile Google atunci când utilizatorii caută informații despre anumite produse și servicii.

Ajută la optimizarea SEO și îmbunătățirea pozițiilor în SERP.

Generează leaduri și trafic crescut pe site.

Ajută la conversia potențialilor clienți în vânzări efective și creșterea veniturilor.

Obții încrederea clienților.

Te poziționezi ca o autoritate și o voce relevantă în domeniul din care faci parte.

Vrei o campanie de Advertoriale SEO?

Crește-ți poziția site-ului prin backlink-uri naturale cu ajutorul unei campanii de Advertoriale SEO. Îți oferim redactare și publicare pentru articole plătite la alegere în peste 400 de site-uri și bloguri din România. Colaborăm cu site-uri de top, știri, bloguri, site-uri de nișă.

advertoriale seo

Distribuie