Optimizare On-Page

optimizare seo on page
Clasamentul website-urilor in motoarele de cautare depinde in primul rand de tehnicile de optimizare SEO folosite de fiecare, atat on-page cat si off-page. SEO on-page este o parte din promovarea online si contine modificarile aduse in codul unei pagini pentru a fi optimizata corect. Mai jos aveti o lista cu cele mai importante elemente de care trebuie sa tineti cont atunci cand va apucati de treaba.

1. Design responsive
Pentru ca website-ul sa fie accesibil de pe orice dispozitiv si pentru a nu intra in conflict cu update-ul Google Hummingbird, design-ul trebuie sa fie responsive, adaptat pentru mobil. Azi toti un smartphone si conexiune internet, tot ce trebuie pentru a face cautari sau cumparaturi online.

2. Viteza de incarcare a unui website
Nimeni va astepta zeci de secunde sa se incarce paginile unui website oricat de important ar fi continutul acestuia. Pentru a obtine un scor bun trebuie sa aveti o gazduire decenta si de asemenea designul trebuie sa indeplineasca cateva reguli. Va puteti masura viteza de incarcare a website-ului cu ajutorul acestui tool.

3. Fara erori
Una alt pas important este eliminarea erorilor de orice fel, atat cele care afecteaza seo cat si cele de design sau legate de functionalitatea website-ului.

4. Title Tags
Titlul unei paginii este esential in obtinerea unei pozitii SERP – Search Engine Results Page bune. Puteti adauga in titlu cateva cuvinte cheie pe care le considerati importante dar si relevante continutului. O structura de titlu buna ar fi Keyword | Brand Name.

5. Meta Tags (Description and Keywords)
Chiar daca motoarele de cautare nu mai tin cont de Meta tag-ul description, este bine sa adaugam o descriere de cca 155-160 caractere fiecarei pagini, care sa contina cuvinte cheie. De multe ori descrierea este folosita de cei care cauta pentru a intelege ce contine pagina respectiva inainte de a o vizita.

6. Headlines
Motoarele de cautare acorda importanta deosebita textului cuprins intre etichetele h1, h2 si h3. Ideal este sa folositi aceste etichete pentru titlul unui articol sau pentru a adauga o scurta descriere. Continutul unei pagini poate contine toate tag-urile de heading H1-H6.

7. Optimizarea continutului
Dupa ce ati bifat elementele de mai sus asigurati-va ca aveti un continut de calitate, unic, asezat intr-o forma naturala, cursiva. Asta il va face usor de citi si inteles de catre vizitator. Continutul trebuie sa contina cuvinte cheie, insa nu abuzati de asta si nici de linkurile din articole, doua linkuri sunt de ajuns, mai multe pot aduce penalizarea paginii.

8. ALT Tags
Eticheta ALT < img src=”servicii_seo.jpg” alt=”servicii seo” > din linkul unei imagini indica robotilor de cautare ce reprezinta imaginea respectiva si o ajuta sa apara in cautari. Poate aduce trafic relevant.

9. XML Sitemap
Un sitemap este un fisier care contine toate linkurile dintr-un website si ajuta robotii de cautare sa inteleaga mai bine structura website-ului si informatiile din el.

10. Internal Linking
Structura linkurilor interne trebuie sa fie sub forma ierarhica, creati linkuri catre pagini din pagina principala. Nu lasati nicio pagina nelegata prin link de alta, risca astfel sa nu fie indexata. Mai jos aveti cateva exemple explicate prin imagini.

Structura linkurilor optima a linkurilor
Structura linkurilor optima a linkurilor

11. Social Media
As zice ca prezenta unui website in retelele Social Media este “vitala” in zilele noastre. Asigurati-va ca v-ati inscris in principalele retele sociale cum ar fi Facebook, Twitter, LinkedIn , Google+ si altele. Puneti pictograme sau linkuri catre conturile dvs sociale, asta va ajuta robotii de cautare sa faca legatura intre website si conturile social media, dar si va oferi o credibilitate mai mare vizitatorilor.

Articole asemanatoare

Despre autor
ediweb ediweb
Servicii web profesionale, optimizare SEO, realizare website, web design, administrare, mentenanta si social media. Rezultate reale si de durata.

Dă-ţi cu părerea