SMM – Social Media Marketing

SMM

SMM sau Social Media Marketing reprezinta tehnica de promovare a unui brand sau companii folosind canalele de Social Media.

Nu este usor sa convingi membrii retelelor sociale ca o companie sau anumite produse sau servicii merita atentia lor. O promovare prea agresiva poate fi considerata spam si ar duce la excluderea din grupuri sau din comunitate a brand-ului promovat. Aici intervine SMM, care are scopul sa creeze si distribuie continut de valoare pe care membrii retelelor sociale sa-l indrageasca si sa-l considere util. Acestia vor incepe sa distribuie continutul nostru in reteaua lor sociala si asta ajuta la raspandirea informației. Retele sociale ca Facebook, Google+, Youtube, LinkedIn sau altele ajuta la gasirea de noi clienti si fidelizarea lor.

Prezenta online pe astfel de retele a devenit obligatorie pentru orice business.

In mediul online este mult mai greu sa controlezi parerea oamenilor despre tine, daca comentariile nu sunt mentinute intr-o sfera pozitiva reputatia brand-ului ar putea avea de suferit.

Crearea unui profil social personalizat, organizarea de concursuri, publicarea de anunturi publicitare pe retelele sociale, distribuirea zilnica de linkuri catre articole de pe website sau imagini/video care sa aiba legatura cu domeniul de activitate al website-ului, organizare sondaje, cresterea numarului de fani, sunt doar cateva din regulile unei bune promovari in retelele sociale.

Articole asemanatoare

Despre autor
ediweb ediweb
Servicii web profesionale, optimizare SEO, realizare website, web design, administrare, mentenanta si social media. Rezultate reale si de durata.

Dă-ţi cu părerea