SMO – Social Media Optimization

SMO - Social Media Optimization
SMO sau Social Media Optimization este o tehnica de optimizare asemanatoare cu SEO, doar ca se realizeaza prin intermediul retelelor de socializare.

De ce avem nevoie de SMO?
SMO este o metoda foarte puternica si eficienta de promovare prin care cresti vizibilitatea continutului, obtii trafic catre website, dezvolti brand-ul promovat, interactionezi direct cu utilizatorii si asta duce la cresterea vanzarilor. SMO se poate realiza prin retele social media cum ar fi Facebook, Twitter, Google+, blogging, comentarii pe forumuri, etc.

SMO - Social Media Optimization

La promovarea prin SMO continutul joaca un rol important, la fel ca la SEO, trebuie sa ai continut unic, care sa atraga publicul si sa fie usor de gasit de cei interesati.

Care este diferenta dintre SMO si SEO?
Prin optimizarea SEO a unui website se urmareste cresterea traficului pe cale naturala din cautari. La SMO optimizarea are ca scop crearea de continut care sa devina viral si se lucreaza direct cu contacte si persoane interesate.

Trebuie sa incurajezi interactiunea, toate retelele sociale ofera instrumente de distribuire care pot fi adaugate usor pe website, astfel ca vizitatorii sa poata distribui ( promova ) continutul mult mai rapid. Informatiile distribuite de acestia in astfel de retele va genera backlink-uri naturale.

Pentru a obtine rezultate mai bune distribuie continutul de mai multe ori, nu doar o data, incearca in zile diferite si ore diferite, astfel ai garantia ca este observat de toti fanii sau publicul target. Pentru a incuraja publicul sa viziteze website-ul foloseste in materialul distribuit doar un titlu simplu si o mica parte din continutul promovat insotit desigur cu link catre articolul intreg de pe website.

Reputatia
Asa cum spuneam si in articolul despre optimizarea SMM, retelele sociale pot avea un impact puternic asupra unui brand. Orice material ditribuit se propaga instant si poate deveni viral, asta fiind o arma cu doua taisuri.

Pentru a evita un negative review puneti mare accent pe imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor oferite, tineti cont de feedback-ul ( parerea ) utilizatorilor retelelor de socializare. Atentie, comentariile negative nu se pot sterge, incercati sa rezolvati amiabil orice problema pentru ca ceilalti sa vada ca a fost un caz izolat, o intamplare si ca totul s-a rezolvat, in caz contrar reputatia brand-ului poate avea de suferit. Este mai usor sa previi decat sa tratezi.

Articole asemanatoare

Despre autor
ediweb ediweb
Servicii web profesionale, optimizare SEO, realizare website, web design, administrare, mentenanta si social media. Rezultate reale si de durata.

Dă-ţi cu părerea